Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

φ από το ελεφαντάκι! (2o μέρος)

Επιτέλους εδέησα να ανεβάσω και το δεύτερο μέρος των δραστηριοτήτων μας κατά τη διδασκαλία του Φ,φ που τώρα έχουν να κάνουν με τα Μαθηματικά και τη Μελέτη Περιβάλλοντος. Το πρώτο μέρος θα το βρείτε εδώ .








Όπως κάθε φορά, οι απαντήσεις έρχονται σε επόμενο κλικ της παρουσίασης για να τις επαληθεύσουν στα φύλλα εργασίας τους.
















Φυσικά η πράξη επικεντρώθηκε στους αριθμούς 20 - 3!








Με αφορμή τον χάρτη, μιλήσαμε και για άλλα ζώα όπως τα καγκουρό και τα κοάλα που πολλά παιδάκια ήξεραν ότι ζουν στην Αυστραλία και επίσης είδαμε τη χώρα του παπαγάλου Ρίο αλλά και τα ζωάκια της Μαδαγασκάρης!
Ο χάρτης που χρησιμοποίησα είναι ο παρακάτω (με την προσθήκη ενός ελέφαντα στην Αφρική!) αλλά θα βρείτε πολλούς παρόμοιους αν γράψετε στο google "animal map"!




Μια χαρούμενη φαμίλια κάπου στην Αφρική!








Και επειδή οι αριθμοί δε μας λένε και τίποτα στην Α' τάξη...











Και για του λόγου το αληθές:



















Έτσι μιλήσαμε για όλα τα μεταφορικά μέσα που γνωρίζουμε, για μικρές και μεγάλες αποστάσεις!











Αναφερθήκαμε στις άσχημες συνέπειες τις λαθροθηρίας, τόσο για τη φύση όσο και για εμάς τους ίδιους και τότε ένα παιδάκι μας είπε πως οι κυνηγοί απαγορεύεται να σκοτώνουν για μία μέρα τον χρόνο. Είπαμε τότε πως αυτό δεν είναι για μια μέρα αλλά για περισσότερο, εξήγησα τι είναι η περίοδος αναπαραγωγής και φτάσαμε να μιλάμε για τα είδη υπό εξαφάνιση! (τη φράση την ανέφεραν τα ίδια!)









Συμφωνήσαμε όλοι πως κανένα ζωάκι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο από τον άνθρωπο και πως πρέπει όλα να ζουν ελεύθερα στο φυσικό τους περιβάλλον. Δε θα μπορούσε τέλος να λείπει το φιλοζωικό μήνυμα από το μάθημα της κυρίας!!!












4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την επιλογή του υλικού! Παρουσίασες ιδιαίτερα σκληρά θέματα με τρόπο όμως που δε σοκάρει τα παιδάκια! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συναδέλφισσα έκανες πάρα πολύ καλή δουλειά, όπως επίσης και τα περιεχόμενα της εν γένει αρθρογραφίας σου είναι πολύ ενδιαφέροντα. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή