Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Μαθαίνοντας τις δεκάδες!

Αφού μάθαμε καλά τα ονόματα των δεκάδων, αρχίσαμε να δεχόμαστε επισκέψεις από τις μονάδες!
Κάθε ψηφίο μπορεί να καθίσει στην πολυθρόνα που προσφέρει ευγενικά το 0!
Έτσι θα αποφύγουμε γραφή όπως 305 αντί για 35.

Προσοχή όμως! Στην πολυθρόνα χωράει να καθίσει μόνο ένα ψηφίο τη φορά! Άρα το 10 δεν μπορεί να καθίσει στο 0 του 20, δε χωράει και γι'αυτό δεν υπάρχει ο αριθμός είκοσι δέκα!

Όταν έχουμε τέτοια δυσκολία, απλά πηγαίνουμε στο επόμενο σπιτάκι και το είκοσι δέκα γίνεται τριάντα!

Το 100 όμως έχει 2 πολυθρόνες και χωράει άνετα μέχρι και το 10!







Το κάναμε με δύο τρόπους: Αρχικά κολλούσα εγώ τους αριθμούς στα σπιτάκια και ρωτούσα ποιον αριθμό σχημάτισα. Έπειτα ζητούσα να σηκώνονται τα ίδια και να σχηματίζουν διάφορους αριθμούς. Αν και το μάθημά μας έφτανε μέχρι το 50, εμείς μάθαμε όλα τα ονόματα των δεκάδων και δε δυσκολευτήκαμε καθόλου με τις "επισκέψεις"!


Εδώ οι αριθμοί-σπιτάκια για εκτύπωση.
Επειδή το χρωματιστό μελάνι μου ήταν λιγοστό, τα εκτύπωσα σε χρωματιστές κόλλες Α4 (ξεχωριστά τα σπίτια από τις σκεπές) και τα ένωσα πριν την πλαστικοποίηση ώστε να μπουν σε μία καρτέλα. Τους αριθμούς (πλαστικοποιημένοι κι αυτοί) τους κολλούσαμε με λίγη κόλλα blue tack στο πίσω μέρος τους.

Τα κενά στα μηδενικά να διορθώσετε μετά την εκτύπωση!!!












  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου