Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Ο άντρας με τον φιόγκο

Ένας μεσήλικας άντρας μπήκε σε μια καφετέρια και κάθισε. Προτού παραγγείλει, παρατήρησε ότι μια ομάδα νεαρών, οι οποίοι έπιναν το ποτό τους σ’ ένα γειτονικό τραπέζι, τον κοροϊδεύανε. Ο άντρας, για κάποιον συγκεκριμένο λόγο, είχε καρφιτσωμένο στο πίσω μέρος του σακακιού του έναν ροζ φιόγκο.

Κοίταξε στα μάτια επίμονα έναν από τους νεαρούς και με τον δείκτη του χεριού έδειξε το πίσω μέρος του σακακιού λέγοντας: «Αυτό;». Με την κίνησή του αυτή, όλη η παρέα των νεαρών ξέσπασε στα γέλια. Ο νεαρός στον οποίο απευθύνθηκε η ερώτηση είπε : “Συγγνώμη, αλλά λέγαμε πόσο αστείος γίνεσαι με αυτόν τον μικρό φιόγκο στη ράχη του σακακιού σου".

Με ένα ατάραχο νεύμα, ο άντρας έκανε ένα νεύμα προσκαλώντας τον νεαρό να έλθει να καθίσει στο τραπέζι του. Παρόλο που ένιωθε λίγο άβολα, ο νεαρός πλησίασε και κάθισε στο τραπέζι. Ο άντρας με ήρεμη φωνή του είπε:

- Φοράω αυτόν τον φιόγκο για να τραβήξω την προσοχή για τον καρκίνο του μαστού. Τον φοράω προς τιμή της μητέρας μου.
- Λυπάμαι πολύ, φίλε μου, η μητέρα σας πέθανε από καρκίνο του μαστού;
- Όχι. Εκείνη είναι μια χαρά, τα στήθη της με γαλούχησαν όταν ήμουν μωρό και ήταν το καταφύγιό μου όταν φοβόμουν και όταν ένιωθα μοναξιά στην παιδική μου ηλικία.
- Καταλαβαίνω, είπε ο άλλος.
- Φοράω αυτόν τον φιόγκο επίσης προς τιμή της γυναίκας μου, συνέχισε ο άντρας.
-Και εκείνη είναι επίσης καλά;
- Βεβαίως...τα στήθη της υπήρξαν πηγή έρωτος για όλους. Μ’ αυτά ανέθρεψε τη θαυμάσια κόρη μας, 23 ετών. Τους είμαι επίσης ευγνώμων για την υγεία τους.
- Βλέπω και υποθέτω ότι φοράτε αυτό τον φιόγκο επίσης προς τιμή της κόρης σας.
- Όχι. Για την κόρη μου είναι πολύ αργά, πέθανε από καρκίνο του μαστού, πριν έναν μήνα.... Φανταζόταν ότι ήταν πολύ νέα για να έχει καρκίνο, γι’ αυτό όταν παρατήρησε τυχαία μια σκληρία στον μαστό την αγνόησε. Σκέφτηκε ότι, καθώς αυτό δεν την ενοχλούσε και δεν είχε κανέναν πόνο, δεν έπρεπε ν’ ασχοληθεί μ’ αυτό.
Μουδιασμένος και ντροπιασμένος ο νεαρός του είπε:
-Είμαι συντετριμμένος, κύριε.
- Αλλά φοράω αυτό τον φιόγκο στη μνήμη της κόρης μου με υπερηφάνεια, είπε ο άντρας. Αυτό μου δίνει την ευκαιρία να μιλώ με άλλους ανθρώπους. Όταν το βράδυ θα γυρίσεις σπίτι σου, μίλησε σχετικά με τη γυναίκα σου, τις κόρες σου, τις φίλες σου... Κράτα... Πρόσθεσε ο άντρας καθώς έψαξε και έβγαλε από την τσέπη του έναν ροζ μικρό φιόγκο και του τον έδωσε. Ο άλλος τον πήρε, τον κοίταξε, σήκωσε το κεφάλι του και είπε:
- Μπορείτε να με βοηθήσετε να τον καρφιτσώσω;

Εάν τις αγαπάς αληθινά, ενθάρρυνε όλες τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.

ΤΟ 95% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΑΘΕΙ ΑΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ.

25 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καρκίνου του Μαστού


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου